معرفی برند

معرفی برند ایوولی (Evvoli)

برند و نشان تجاری ایوولی یکی از برند های مطرح و خوب لوازم خانگی میباشد که کولر گازی و تلویزیون از جمله محصولات محبوب آن میباشد در این پست قصد داریم تا جایی که مطلع هستیم به معرفی برند ایوولی بپردازیم تا انتهای پست با رایج همراه باشید :).

معرفی برند ایوولی

ایوولی ؛ این برند با قیمت مناسب و کیفیت خوب خود مشتریان زیادی جذب کن و تلویزیون های آن توانسته سهم زیادی از بازار را از آن خود کند این برند ایتالیایی محصولاتش را با امکانات جدید و متنوع و طبق انتظار مصرف کنندگان بازار عرضه میکند .

یکی از دلایل و نقطه قوت ایوولی قیمت پایین و مناسب آن میباشد که مصرف کنندگانی که قدرت خرید پایینی دارند نیز بتوانند از محصولات بهره ببرند

تولیدات و مونتاژ ایوولی

در اصل این برند ایتالیایی میباشد اما محصولات این برند در کشور چین تولید و مونتاژ میشود

از جمله برند های معروف ایتالیایی و اماراتی مطرح دنیا میتوان به جنرال مکس و جنرال گلد و فوجی اشاره کرد که توانسته اند در چندین سال خود را به مشتریان ثابت کنند و ایوولی نیز نیازمند فرصتی میباشد که خود را ثابت کند

از جمله محصولات ایوولی ، کولر های با گاز R410

کولر گازی های ایوولی از دو نوع گاز مبرد r22 و r410 بهره مند هستند که کولرگازی های r410 طرفداران بیشتری دارند و اندکی قیمت بالاتری دارند .

با اینکه کولرگازی r22 قدرت خنک کنندگی بیشتری دارد اما مشکلی که وجود دارد این است که این مدل برای محیط زیست و لایه اوزون خطر ساز است

و همچنین مدل R410 از میزان مصرف برق کمتری استفاده میکند و در هزینه های شما صرفه جویی میکند و همچنین میتوان گفت کمپرسور R410 باکیفیت تر میباشد و ریسک خراب شدن آن پایین میباشد .

تلویزیون های ایوولی ، از جمله محصولات محبوب دیگر این برند

ایوولی در رقابت با محصولات برند های معتبر دنیا بسیار موفق عمل کرده زیرا نمیتوان زیبایی و هوشمندی تلویزیون های OLED این برند را انکار کرد و نادیده گرفت .

در اخر اگر بخواهیم از جمله محصولات ایوولی بگوییم :

  1. یخچال
  2. کولر گازی
  3. اسپلیت
  4. تلویزیون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا