معرفی برند

معرفی برند ایتالیایی دلونگی (Delonghi)

احتمالا نام برند دلونگی را زیاد شنیده باشید حال قراره دراین پست به معرفی برند دلونگی این شرکت ایتالیایی بپردازیم ، دلونگی از بهترین برندها و شرکت های تولید لوازم خانگی است و انواع محصولات لوازم خانگی کوچک،بزرگ،برقی و آشپزخانه را با امکانات فراوان که خریدار از خرید خود راضی باشد،را فراهم میکند. این شرکت ایتالیایی همراه با محصولات خود، ویژگی خدمات پس از فروش (گارانتی، ضمانت و …) را هم برای مشتریان خود فراهم کرده است.

معرفی برند دلونگی (Delonghi)

دلونگی ساخت چه کشوری است؟

 

شرکت دلونگی به عنوان یک کارگاه کوچک قطعه ساز صنعتی در سال ۱۲۸۱ در کشور ایتالیا تأسیس شد و در سال ۱۳۲۹ به ثبت رسمی رسید. این شرکت در ابتدا، یک تولیدکننده عمده هواساز‌های قابل حمل و گرم کننده‌ها بود، که بعدها با گسترش فعالیت‌های خود، به تولید انواع لوازم خانگی پرداخت و به یکی از بزرگترین شرکت های تولید لوازم خانگی تبدیل شدند.

دفتر اصلی این شرکت در شهر ترویزو ایتالیا واقع شده است.

  • نکته :اغلب مردم برند دلونگی را با برند دلمونتی یکی میدانند، اما بسیار تفاوت دارند و تنها به این دلیل که هر دو متعلق به ایتالیا می باشند و نام این دو برند تقریبا شبیه به هم است برخی به اشتباه فکر می کنند که دلونگی همان برند دلمونتی است که در اینجا ما آنها را هم بررسی می‌کنیم.

 خرید برند کنوود انگلستان توسط Delonghi

شرکت دلونگی، در سال ۱۳۸۰(2001 میلادی) توانست مالکیت گروه انحصاری کنوود انگلستان، که مورد نزاع صاحبانش بود را بدست آورد و با قیمت ۵۶ میلیــون پوند (معادل ۶۷ میلیون دلار) خریداری کند، که این امر سبب شد که این شرکت، به کارخانه‌های شرکت کنوود در آسیا و مخصوصاً چین دسترسی پیدا کند. نتیجه این دسترسی، تولید بسیاری از محصولات این شرکت در چین، با طراحی اصلی و گسترش بازار خرید خود در شرق آسیا بود.

جوزپه دلونگی ،مالک دلونگی

جوزپه دلونگی در سال ۱۹۳۹ میلادی در شهر ترویسو ایتالیا به دنیا آمد و در دانشگاه CA FOSCARI در شهر ونیز تحصیل کرد. Delonghi بعد از به ثبت رساندن برند Delonghi ،موفقیت های فراوانی در این زمینه به دست اورد و به شهرت و محبوبیت بسیاری رسید.

Delonghi با ۳.۶ میلیارد یورو ثروت،اکنون یکی از ثروتمند ترین افراد جهان است و در فهرست میلیاردرهای اروپا و جهان قرار دارد.

او همچنین جزو شخصیت های برجسته فرهنگی و اقتصادی و صنعتی کشور ایتالیا به شمار می رود.

دلونگی،‌ همچون گوچی و آرمانی، اعتبار صنعت ایتالیا است. هر جای دنیا، نام دلونگی به ذهن برسد، طعم قهوه ساز ایتالیایی به مشام عاشقان قهوه می رسد.

خاندان دلونگی، همه در کار قهوه بوده اند که میراث آنها، برای نسل های پس از خود، قهوه بوده است و بس! اما آنها، قبل از ورود به دنیای صنعتی و قهوه، چوب بر بودند.

دلونگی (Delonghi)

اسپرسوسازهای دلونگی، محبوبترین محصول آنها

محبوب ترین محصول دلونگی در ایران، اسپرسوساز دلونگی است. قطعا همه ی افراد قهوه ساز های دلونگی را میشناسیم.

اولین قهوه ساز دلونگی در سال ۱۹۹۰ میلادی معرفی شد و به محض ورود به بازار، سر و صدای فراوانی کرد. سالیان بعد توانستند با اختلاف زیادی از سایر محصولات این شرکت، خود را به دنیا معرفی کنند.

معرفی برند دلونگی
معرفی برند دلونگی

 

به اندازه ای این محصول آنها بسیار معروف است که اغلب مردم به اشتباه فکر میکنند که دلونگی تنها سازنده قهوه ساز و اسپرسوساز می‌باشد.

محصولات دیگر برند دلونگی (Delonghi)

همانطور که گفتیم برند دلونگی به قهوه ساز های و اسپرسو ساز های خود خیلی معروف است، ولی این شرکت محصولات بسیار متنوع و با کیفیتی دارد از جمله انواع بخاری ها و فن هیتر ها ، انواع اتو‌ها ، جارو برقی ها ، سرخ کن ها ، دستگاه های گریل و … اشاره کرد .

گارانتی و ضمانت محصولات Delonghi

آنها تمام محصولات خود را همراه با گارانتی و ضمانت 18 ماهه وارد بازار می کند و خدمات پس از فروش خوبی هم ارائه می دهند و حدود 5 سال خدمات پس از فروش دارند.

نکاتی دیگر درباره این شرکت

شرکت Delonghi با مدیریت ۱۳ بخش تولیدی و ۳۰ شرکت توزیع کننده بین‌المللی، محصولات خود را در بیش از ۷۵ کشور جهان، از جمله ایران به فروش می‌رساند.

این شرکت بیش از ۷۵۰۰ کارمند در سطح بین‌المللی دارد.

حضور خاورمیانه ای Delonghi بیش از یک دهه است که سابقه دارد و بازار آنها در آسیا هم رونق فراوانی پیدا کرده است. برند Deonghi از طریق فعالیت در شهر دبی که در حال تبدیل شدن به یک شهر بین المللی است دسترسی خوبی به بازار عربستان و حتی مصر پیدا کرده است(جایی که قهوه زیاد مصرف می‌کنند). انها در شرق کره زمین هم با قهوه پیشتاز هستند و بی رقیب در حال پیشرفت هستند.

در اواخر دهه ۹۰ میلادی و اوایل سال ۲۰۰۰، قهوه سازهای این شرکت فروشی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار در آسیا داشتند اما حال این رقم ۶۰۰ میلیون دلار است.

برند دلونگی
برند دلونگی

 

همچنین بخوانید درباره معرفی برند Maier در اینجا.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا