آرایشی و بهداشتیراهنمای خریدمعرفی برند

معرفی برند لوازم آرایشی کیم کارداشیان (Kim Kardashian)

کیم کارداشیان ، مدل ، سرمایه گذار ، سلبریتی معروفی که در زمینه های مختلفی فعال میباشد از جمله تولید لوازم آرایشی و زیبایی . قصد داریم در ادامه مطلب در بخش آرایشی بهداشتی رایج مگ به معرفی برند کیم کارداشیان و معرفی محصولات برند کیم کارداشیان بپردازیم باما تا انتهای مطلب همراه باشید .

کیم با مدیریت هوشمندانه شهرت و نفوذ پذیری و همچنین ایده های اقتصادی خود توانست در اندک زمانی ارزش شرکت تولید کننده لباس های خود را به 3 میلیون دلار افزایش دهد

اولین برند محصولات آرایشی کیم کارداشیان ، KKW

اولین برند محصولات آرایشی کیم کارداشیان KKW بود که در سال 2017 راه اندازی شد ، این برند مخفف شده ی نام کامل kim kardashian west بود این برند محصولات متنوعی به بازار عرضه میکرد از جمله :

  • رژلب ها
  • ریمل ها
  • فونداسیون پوستی

در جولای 2021 کیم کارداشیان رسما اعلام کرد که خط تولید لوازم آرایشی KKW برای همیشه تعطیل میباشد . و همچنین بیان کرد که هدف او از انجام این کار تمرکز بروی فرمولاسیون مدرن تر و جدیدتر ، بسته بندی های با کیفیت و زیباتر میباشد ، هرچند که شایعاتی وجود داشت از این قبیل که طلاق کیم از کانیه از دلایل بسته شدن این برند آرایشی بود.

معرفی محصولات آرایشی برند کیم کارداشیان
معرفی محصولات آرایشی برند کیم کارداشیان

برند جدید محصولات زیبایی کیم کارداشیان

در زمانی کوتاه کیم کارداشیان برند جدید محصولات آرایشی و بهداشتی خود تحت نام SKKN معرفی کرد ، این برند در فاز اولیه ی خود میباشد و برعکس برند های نوپای دیگر از تنوع محصولی بالایی برخوردار میباشد اکثر برند های اروپایی تمرکزشان بروی نسل جدید هست ولی برند کیم کارداشیان  ولی برند کارداشیان محصولات خود را محدود نمیکند .

کیم در این موضوع توضیح میدهد:

من از جوان ترین عضو خانواده و حتی پیر ترین آن ها که مادربزرگ خودم است، خواستم محصولات آرایشی برند SKKN را تست کنند. میخواستم نظرشان را در خصوص محصولات بدانم. برایم مهم بود محصولات SKKN هیچ محدودیت سنی خاصی نداشته باشند.

این برند صرفا یک برند ارایشی نیست ، بلکه تمرکز آن بروی محصولات جوانسازی پوست و مراقبت از پوست میباشد و در این خصوص میگوید:

مشاوران تجاری از من می خواستند که خیلی مینیمال برند را آغاز کنم. دو الی سه محصول از SKKN را به بازار معرفی کنم و منتظر بازخورد بنشینم. این تصمیم من نبود، چرا که روتین‌های پوستی من در دو الی سه محصول خلاصه نمی شوند.

بسته بندی با کیفیت برند SKKN

از جمله نقاط قوت این برند SKKN میتوان به بسته بندی با کیفیت این محصولات اشاره کرد ، که در این مورد کاملا و به خوبی فکر شده است ، ظواهر لوکس و زیبای محصولات و یا بسته بندی آن ها حال و هوای شمارا به خانه های مدرن نزدیک تر میکند و برای کسانی که عاشق محصولات لوکس هستند میتواند بسیار لذت بخش باشد  بسته بندی های این محصولات از جمله بطری های استوانه ای شفاف و کرم های کره ای شکل ظریف میباشد .

بسته بندی های حافظ محیط زیست

نکته ی دیگری درمورد این بسته بندی ها این است که این بسته بندی ها قابل بازیافت نیستند اما امکان پر کردن مجدد را دارند ، بنابرین میتوانید از ان ها بار ها و بار ها استفاده کنید و در حفظ کره ی زمین کوشا باشید .

کیفیت محصولات برند SKKN

کیفیت محصولات SKKN از استاندارد های بالایی برخوردار میباشند و کاملا گیاهی هستند هشت ایتم از نه محصول برند SKKN فاقد هرگونه عطری هستند و کسانی که حساسیت دارند نیز میتوانند به راحتی استفاده کنند .

امیدوارم که این پست برایتان کاربردی واقع شده باشد ، اگر تجربه و یا نظری در زمینه ی خرید محصولات برند کیم کارداشیان باما در بخش نظرات درمیان بگذارید .

اگر شما به مطالب ارایشی و بهداشتی علاقمند هستید میتوانید از طریق لینک های زیر مطالبی دیگر از رایج مگ را مطالعه کنید:

معرفی برند لوازم آرایشی مک

اتو صورت چیست ؟ کاربرد اتوی صورت (Derma F face)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا