معرفی برند

معرفی برند فیلیپس (Philips)

این روز ها رقابت شدیدی میان کمپانی های تولید کننده لوازم برقی رواج دارد. هر روز که می گذرد شاهد رونمایی محصولات هوشمندانه و خلاقانه جدیدی در کمپانی های مختلف هستیم. کمپانی فیلیپس از آن دسته کمپانی های تولید کننده لوازم برقی با کیفیت و هوشمندانه است و همه ما با آن آشنا هستیم. بنابراین در حقیقت نیازی به معرفی برند فیلیپس نداریم. همه کمپانی های روز دنیا به دنیا طراحی و تولید محصولات جدید، پر کاربرد و با قیمت مناسب هستند تا علاوه بر فروش محصولات خود، یک خدمت فراتر به مشتریان خود ارائه بدهند و جایگاه برند خود را تثبیت کنند.

به همین علت هم اکنون برند های معتبر و با سابقه خوبی در بازار طرفدار پیدا کرده اند و کاربران می توانند با توجه به نیاز خود و بودجه مورد نظر خود، از محصولات آن ها برای بر طرف کردن نیاز های خود استفاده کنند. برند فیلیپس یک برند آشنا در میان برند های تولید کننده لوازم برقی بهداشتی و لوازم برقی خانگی است. این برند اروپایی تاسیس شده از کشور هلند است و نزدیک به 100 سال قدمت دارد. در این 100 سال به تولید انواع لوازم برقی در زمینه آشپزخانه و بهداشت پرداخته و محصولات بسیار فوق العاده و با کیفیتی طراحی و تولید و سپس در بازار عرضه کرده است.

عملکرد فیلیپس

این برند با سابقه خوبی که دارد موفق شده تا جایگاه خود را در تمام سال های فعالیتش در بازار حفط کند و همه محصولاتش با عملکرد مفید خود، به نوعی به معرفی برند فیلیپس می پردازند. کمپانی فیلیپس در حال حاضر محصولات خود را به کشور های مختلفی وارد کرده که تعداد این کشور ها به بیش از صد عدد می رسد. همچنین در تمام این کشور ها نمایندگی این برند موجود است که کاربران می توانند برای خرید یا تعمیر محصولات برقی خود، به نمایندگی های این برند مراجعه کنند و خدمات مد نظر خود را دریافت کنند.

تاریخچه معرفی برند فیلیپس

کمپانی فیلیپس در ابتدا تنها با هدف تولید لامپ های الکتریکی شروع به فعالیت کرد؛ اما با گذشت زمان زمینه فعالیت خود را گسترش داد و محصولات بیشتری تولید کرد. این کمپانی در حال حاضر بیشتر از 122 هزار نفر را به کار گرفته و با گذشت هر سال، تعداد قابل توجهی به این افراد اضافه می شود.

طراحی و تولید محصولات با کیفیت و صادر کردن آن به کشور های گوناگون، سبب شده تا فیلیپس به عنوان یکی از برترین و برجسته ترین برند های دنیا شود و محصولات برقی آن در زمینه لوازم خانگی و بهداشت، از برترین محصولات موجود در بازار باشد. برند فیلیپس در زمینه تولید تجهیزات صوتی نیز بسیار با تجربه و حرفه ای است و موفق به تولید محصولاتی شده که در میان طرفداران به محبوبیت بسیار زیادی رسیده اند.

به صورت کلی امروزه فیلیپس در زمینه های مختلفی فعالیت می کند و محصولات بسیار با کیفیتی را تولید کرده و در اختیار مشتریان قر ار می دهد. لوازم خانگی، لوازم بهداشتی، تجهیزات نوری، تجهیزات دیجیتال، تجهیزات پزشکی، تراشه ها و .. از جمله زمینه هایی هستند که این کمپانی در آن ها مشغول فعالیت است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا