آرایشی و بهداشتیراهنمای خرید

راهنمای خرید بالم لب

کدام برند بالم لب بهتره؟

بالم لب یا همان نرم کننده لب یک محصول پر استفاده در میان بانوان است اما حتما سوالاتی در ذهنتان دارید که مثلا کدام برند بتهره؟ بالم لب چه ترکیباتی دارد؟ در این مقاله راهنمایی کامل را شاهد خواهید بود همراه رایج مگ باشید.

 از مراتب دلایل استفاده از نرم کننده لب

1. باعث ترمیم سریعتر می شود.

پوست لب از پوست بدن انسان بسیار نازک تر است و در هوای سرد سریع ترک میخورد پس برای تسکین درد ناشی از خشکی بالم لب نیاز می شود.

2.باعث زیبایی لب می شود.

برق لب های زیادی وجود دارند که می توانند به صورت موقتی لب شما را زیبا کنند و آن را پرحجم تر نشان دهند. اما بالم به عنوان یک ماده نرم کننده، لب هایتان را به بهترین نحو جوان وجذاب نگه می دارد و زیبایی آن را دو چندان می کند.

3.حاوی نشان محافظ در برابر تششعات خورشید (SPF) هستند.

در طی این سال ها بیشتر بالم ها حاوی نشان SPF می باشند،که باعث می شوند که خشکی لب دیگر رخ ندهد و ترک نخورند و در برابر اشعه ایکس خورشید ایمن باشند.

ترکیبات رایج درون نرم کننده های لب

شی باتر (shea butter):

شی باتر کمک می کند که پوست را بهتر و بیشتر تغذیه کند تا اگر در هوای خیلی سرد هم بودید باز بالم موثر باشد و بتواند بهترین تاثیر را بگذارد.

آلوئه ورا  (Aloe Vera):

آلوئه ورا به خاطر خواص درمانی طبیعی و مرطوب کننده بودنش بسیار مشهور است. این ماده برای افرادی که بالم های چرب را نمی پسندند، بسیار ایده ال است. با استفاده از نرم کننده لبی که حاوی آلوئه ورا باشد لب هایتان براق تر و لطیف تر خواهد شد.

ویتامین ای (vitamin E):

ویتامین E یک ماده آنتی اکسیدان است که بیشتر در بازسازی و محافظت از پوست های زخمی و آسیب دیده نقش دارد پس خیلی واضح است که  چرا باید در بالم های لب این ماده وجود داشته باشد زیرا باعث تاثیر بیشتر در ترمیم لب های زخمی میشود.

پانتنول (panthenol):

پانتنول یا پروویتامین B5 نیز  تاثیر آرامش بخشی بر روی پوست دارد. حضور این ماده در بالم لب می تواند لب هایتان را طوری آرام کند که حس فوق العاده و سرشار از ریلکسی بر لب هایتان حکمرانی کند.

نحوه تشخیص بهترین برند

هر انسان با دیگری فرق میکند همه ما بدن  و خصوصیات منحصر به خود را داریم که ما را از هم دیگه جدا میکند به همین خاطر سلیقه های هر فرد در انتخاب یا خرید محصولات با دیگری یکسان نیست.

برای پیدا کردن بهترین بالم لب برای خود مهم است که اول مشخص کنید چه هدفی برای استفاده از بالم دارید و به دنبال چه طور نتیجه و تغییری در لب هایتان هستید. اگر از خشکی شدید لب رنج می‌برید، محصولی با ویژگی‌های نرم کنندگی بالا و حاوی مواد اولیه ای مانند شی باتر را انتخاب کنید.

ازسویی دیگر اگربه دنبال بالمی هستید که به راحتی جذب شود و هیچ نوع درخشندگی و برقی را بر لب هایتان باقی نگذارد، یک کرم لب حاوی آلوئه ورا را انتخاب کنید.

چند مثال از بالم های محبوب لب

 

  •  بالم مرو مدل Mini

  • بالم نئودرم مدل Soothing Repair

 

 

  • برند لابلو مدل Watermelon Shine

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا