معرفی برند

معرفی برند مباشی (Mebashi)

مباشی (mebashi) ، از جمله برند های معتبر لوازم خانگی که قصد داریم به معرفی برند مباشی بپردازیم در این پست ، مباشی از لغات ژاپنی برمیگردد که به معنی سنگ است که نماد کیفیت بالا و سختی محصولات  این برند می‌باشد.

معرفی برند مباشی

برند مباشی ساخت کجاست؟

مباشی (mebashi) یک برند لوازم خانگی و برقی ساخت کشور ژاپن است  که در سال 2012 به ثبت رسیده است که دفتر مرکزی آن در دبی (امارات متحده عربی) می باشد.

کمپانی مباشی (mebashi) بیش از 40 سال سابقه در زمینه فروش لوازم خانگی داشته و تمامی محصولات ساخته شده توسط آن از کیفیت و عملکرد فوق العاده خوبی برخوردار هستند.

محصولات برند مباشی

برند مباشی بیش از ۳۵۰ نوع محصول در سراسر دنیا عرضه کرده است مثل قهوه ساز، غذا ساز ، خوردکن، آبمیوه گیری و … که از بهترین محصولات مباشی می‌باشد.

مباشی هنوز یکی از برند هایی است که خیلی سریع در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی رشد کرده است که محصولاتش در بیش از 25 کشور جهان توزیع می شود.

محبوب ترین محصول مباشی

قهوه سازهای مباشی جزو محصولاتی از این برند هستند که در ایران خیلی محبوب و پر فروش شدند و سر زبان ها افتادند.

این برند علاوه بر کیفیت بالای محصولاتش، کالاهایی را تولید می کند که خدمات بیشتری را در اختیار مشتری قرار می دهد که علاوه بر کیفیت بالا از نظر ظاهر، جذابیت بیشتری برای مشتری دارد.

بعد از شیوع و همه گیری کرونا و خانه نشینی اغلب مردم و همچنینی بیشتر شدن دور کاری و خستگی پس از کار،مصرف قهوه مردم چند برابر شد و همین امر باعث شد که قهوه ساز های مباشی بیشتر از قبل بر سر زبان ها بیفتد.

پرفروش ترین اسپرسو ساز های این برند در بازار ایران

۱- اسپرسو ساز مدل ECM2010

۲- اسپرسو ساز مدل ME-ECM2019

۳- اسپرسو ساز مدل 2005

۴- اسپرسو ساز مدل 2006

۵- اسپرسو ساز مدل ECM2009TC

۶- اسپرسو ساز مدل ECM2013

۷- اسپرسو ساز مدل ECM2014

۸- اسپرسو ساز مدل ECM2015

۹- اسپرسو ساز  مدل ECM2016

۱۰- اسپرسو ساز مدل ECM2020

قهوه ساز مباشی ، بهترین محصولات مباشی
قهوه ساز مباشی ، بهترین محصولات مباشی

چطور لوازم خانگی مورد نظر را با اطمینان تهیه کنیم؟

شما به راحتی میتوانید در سایت فروش و اصلی ما محصولات مورد نیاز خود از برند Mebashi و هر برند دیگری را انتخاب کنید و در سراسر کشور محصولات را در درب منزل دریافت نمایید، مجموعه‌ی فروش لوازم خانگی رایج به شما این امکان را میدهد تا به راحتی تمام لوازم خانگی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین تهیه نمایید.

در صورتی که درمورد انتخاب بین لوازم خانگی و برندهای مختلف شک دارید به قسمت معرفی برندهای سایت ما رجوع پیدا کنید و اطلاعات بیشتری در مورد برندها کسب کنید تا از خرید خود مطمعن شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا