معرفی برند

معرفی برند سنکور (Sencor)

قبل از خرید هر محصولی باید تحقیقاتی انجام بدهیم تا بتوانیم خریدی موفق و ایده ال داشته باشیم و از کیفیت و اطلاعات محصول مورد نظر اطمینان پیدا کنیم بنابرین قصد داریم به معرفی برند سنکور بپردازیم در ادامه ی مطلب با رایج مگ همراه باشید.

معرفی برند سنکور

برند سنکور (sencor) ساخت چه کشوری است؟

شرکت سنکور در سال 1969 در ژاپن تاسیس شد. امروزه شرکت ژاپنی سنکور دارای بیش از 1000 نوع تولید در 6 شاخه های متفاوت است که در 25 کشور در سطح جهان عرضه می شود. سنکور به خاطر کیفیت بالای محصولاتش رقابت شدیدی با سامسونگ و ال جی دارد و محصولات خوش کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند.

این برند از سال ۱۹۷۰ کار خود را در زمینه تولید انواع لوازم خانگی شروع کرد و تا به امروز فقط به فکر پیشرفت و ساخت محصولات بی عیب و نقش بوده است.

سنکور محصولات زیادی در شاخه های مختلف تولدی کرده است که از محبوب ترین آنها میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • گوشت کوب
  • قهوه ساز
  • مخلوط کن
  • آسیاب صنعتی و ….
معرفی برند سنکور
معرفی برند سنکور

 

همچنین سنکور به تازگی به دنیای محصولات صوتی و تصویری ورود کرده است و با تولید تلویزیون های متنوع و با کیفیت گام بزرگ و جدیدی در بازار برداشته است.

شاید شما اولین نامی که با شنیدن، مثلا مخلوط کن یا گوشت کوب به ذهنتان می‌آید بوش باشد؛ اما شما برای گوشت کوب بوش فقط پول برند و قدیمی بودنش رو میدین، ولی با قیمت مناسب تر و همان کیفیت میتونید سنکور بخرید.

معرفی برند سنکور
معرفی برند سنکور

خرید لوازم خانگی برند سنکور، شاه‌ کلید آسایش !

امروزه با توجه به شاغل بودن بیشتر خانم‌ها، استفاده از لوازم برقی رواج زیادی پیدا کرده است و اغلب خانه ها باید لوازم برقی آشپزخانه را داشته باشد.

بیشتر خانم‌های جوان شاغل به دنبال ابزاری برای سرعت بخشیدن به سِیر پخت و پز و انجام کارهای مربوط به خانه هستند که سنکور برند خوبی برای این خواسته ها می باشد.

قبلا لوازم برقی آشپزخانه قیمت آنچنانی نداشتند و بیشتر خانواده ها بهترین برندها و نامی ترین آنها را انتخاب می کردند.

اما با بالا رفتن دلار و … قیمت برند های قدیمی و معروف بالا رفته است پس خرید لوازم برقی آنچنان کار ساده ای نیست.

سنکور برای همین مشکل مردم پا به عرصه لوازم خانگی گذاشته است تا محصولات با کیفیت و مرغوب را با قیمت مناسب به مشتری تحویل بدهد و مردم را راضی نگه دارد.

برند سنکور خوبه؟

بیشتر خریداران لوازم خانگی و مردم به کشور سازنده محصول اهمیت زیادی می دهند که سنکور در این قضیه عملکرد خوبی دارد چون ساخت کشور ژاپن است و مردم اطمینان خوبی به محصولات ژاپنی دارند.

این برند در بین محصولات صادراتی کشور ژاپن،جزو بهترین و محبوبترین برندهای ژاپنی می باشد.

برند Sencor با سابقه‌ ی طولانی اش در زمینه ساخت انواع لوازم برقی در زمینه‌های مختلف خانگی، آرایشی و صنعتی توانسته است نامی خوش ، معتبر و محبوب بین مردم از خود بجای بگذارد.

هنگامی که محصولی نام کشور ژاپن (و بعضا مونتاژ جمهوری چک ) را با خود به همراه دارد، ناخودآگاه با دید مثبتی به آن نگاه می‌کنیم و محبوبیت مناسبی به دست می اورد.

دوباره هم باید بگم که برند سنکور جزو بهترین برندهای صادراتی ژاپن است.

همانطور که همه می دانند محصولات و لوازم خانگی ساخت کشورهای اروپایی دارای کیفیت بالایی هستند و اطمینان زیادی از خرید آنها داریم.

سنکور هم برای اینکه تولیداتش را به درجه و کیفیت بالایی(کیفیت محصولات اروپایی) برساند از معیار ها و فاکتورهای استاندارد اروپا پیروی می کند و به همین خاطر هم با سامسونگ و ال جی رقابت می کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد پس میتوان با اطمینان گفت که محصولات این برند از همه لحاظ با محصولات ساخت اروپا برابری می کند و جزو بهترین سازنده های لوازم برقی اشپزخانه شناخته شده اند.

 

 

 

برای خرید محصولات سنکور و برندهای با کیفیت دیگر به سایت اصلی ما سر بزنید.

 

شعار معروف برند سنکور : کیفیت در گران خریدن نیست!

این فقط یک شعار نیست بلکه یک تضمین هم می باشد. شعار این برند ،شعار بسیار مناسب و خوبی برای سنکور می باشد.

این برند دقیقا به شعار خود عمل کرده است و محصولات مرغوب و با کیفیت را با هزینه ی مناسب در اختیار مردم قرار می‌دهد.

 

چطور لوازم خانگی مورد نظر را با اطمینان تهیه کنیم؟

شما به راحتی میتوانید در سایت فروش و اصلی ما محصولات مورد نیاز خود از برند sencor و هر برند دیگری را انتخاب کنید و در سراسر کشور محصولات را در درب منزل دریافت نمایید، مجموعه‌ی فروش لوازم خانگی رایج به شما این امکان را میدهد تا به راحتی تمام لوازم خانگی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین تهیه نمایید.

در صورتی که درمورد انتخاب بین لوازم خانگی و برندهای مختلف شک دارید به قسمت معرفی برندهای سایت ما رجوع پیدا کنید و اطلاعات بیشتری در مورد برندها کسب کنید تا از خرید خود مطمعن شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا