راهنمای خرید

کم مصرف ترین کولر گازی ؛ راهنمای خرید کولر گازی

با گرم شدن هوا احتمالا به فکر خرید یک کولر گازی کم مصرف و مناسب باشید مخصوصا اگر شهر های جنوبی کشور که از تابستان خود بیشترین لذت را ببرید و گرما و دمای بسیار زیاد شمارا اذار ندهد

کم مصرف ترین کولر گازی

در این پست قصد داریم به معرفی کم مصرف ترین کولر گازی ها و راهنمایی برای خرید کولر گازی بپردازیم بنابرین تا انتهای این پست با بخش راهنمای خرید مجله اینترنتی رایج همراه باشید .

تشخیص کم مصرف بودن کولر گازی

در رابطه با این مبحث باید بیان کنیم که میزان مصرف برق کولر گازی تنها به یک عامل وابسته نبوده و دلایل مختلفی دخیل میباشد.

اما در کل باید عرض کنیم که دو نوع کولر گازی کم مصرف در بازار وجود دارد :

  1. کولرگازی انرژی A++ بدون اینورتر
  2. کولرگازی انرژی A++ اینورتر دار فوق کم مصرف

همانطور که متوجه شدید هر دو نوع رتبه مصرف انرژی انها A میباشد بنابرین باید دقت کنید که مواردی همچون کیفیت ساختار کولر گازی کم مصرف ، نوع کمپرسور و برند کمپرسور سیستم فن و حجم رادیاتور ها و حتی گاز مبرد بروی مصرف برق کولر گازی تاثیر میگذارد .

کولر گازی بدون اینورتر

نکته ای که وجود دارد این است که کولر گازی شما حتی اگر بدون اینورتر باشد ولی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد باز هم جزو کولر های کم مصرف حساب میشوند

کم مصرف ترین مارک کولر گازی

در ابتدا به بررسی اجمالی کم مصرف ترین کولر گازی و دلایل آن پرداختیم در ادامه به معرفی کم مصرف ترین مارک های کولر گازی میپردازیم .

برند کولر گازی اجنرال

برند اجنرال ، از جمله پرفروش و محبوب ترین برند کولر گازی بازار این برند با رده مصرف انرژی A++ تولید میکند که علاوه بر رتبه مصرف انرژی عالی از مقاومت و استحاکم خوبی برخوردار میباشد که در هوای گرم تابستانی میتوانید از آن لذت ببرید و خرید موفقی داشته باشید از این برند .

برند کولر گازی جنرال (GENERAL)

از جمله برند های شناخته شده که امکان ندارد نام آن به گوشتان نخورده باشد برندی نیس جز جنرال ، این برند برای ساخت موتور کولر های خود از موتور توشیبا بهره برده است ، رتبه مصرف انرژی این کولر B بوده و از قیمت پایین و مناسبی برخوردار است که باعث محبوبیت آن شده است

برند کولر گازی گری ، (GREE)

برند گری ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان کولر گازی جهان که در زمینه ی انواع سیستم تهویه مطبوع فعال میباشد محصولات گری از تنوع بالایی برخوردار میباشد که علاوه بر تنوع دارای استحکام خوبی هم میباشند این برند مصرف برق کمی دارد و پنل های آن بسیار کم حجم بوده که میتوانید حتی در فضاهای کوچیک از آن بهره ببرید ، برند گری بیشتر در جاهای شلوغ همچون پاساژ و رستوران ها محبوب میباشد .

کم مصرف ترین کولر گازی ها کدامند؟

در ادامه ی مطلب باهم کم مصرف ترین مارک هارا بررسی کردیم ، حال به معرفی کم مصرف ترین کولر گازی ها میپردازیم ، در ادامه با رایج مگ همراه باشید .

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGS30LFCA کم مصرف

کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGS30LFCA کم مصرف
کولر گازی 30000 اجنرال مدل ASGS30LFCA کم مصرف

همانطور که برند اجنرال را معرفی کردیم بهترین برند سازنده کولر گازی های کم مصرف میباشد که در سال 2022 توانسته بهترین محصول خود یعنی اجنرال 30000 ASGS30LFCA با گرید کم مصرف و امتیاز 5 ستاره وارد بازار جهانی کند این گرید بهینه ترین اجنرال است و میتواند به راحتی دمای یک محیط 100 متری را تغییر دهد این کولر گازی از کمپرسور جدید اینورتر هوشمند در محصولات خود در سال 2022 بکار برده است .

کولر گازی ال جی 30000 مدل NP307SK3 اسمارت اینورتر

راهنمای خرید کولر گازی کم مصرف
راهنمای خرید کولر گازی کم مصرف

برند ال جی با محبوبیت بالایی که برخوردار میباشد دیگر نیاز به معرفی ندارد که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند از جمله کولر گازی مدل NP307SK3 این کولر گازی در توان 30 هزار است که از محصولات بسیار قدرتمند و کره ای میباشد ، این کولر گازی میتواند به راحتی دمای یک محیط 70 تا 110 متری را تغییر دهد و از آن بهره ببرید .

امیدوارم که این پست برایتان کاربردی واقع شده باشد ، اگر تجربه و یا نظری در زمینه ی خرید کولر گازی دارید باما درمیان بگذارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا