راهنمای خرید

تفاوت آرکوپال و آیروپال چیست ؟ ایرانی بهتره یا خارجی ؟

درود به کاربران مجله رایج مگ ، در این پست قصد داریم به تفاوت آرکوپال و آیروپال چیست بپردازیم و بررسی کنیم که ایرانی بهتره یا خارجی و اصلا ظروف اوپال چه نوع ظروفی هستند؟ در ادامه ی مطلب راهنمای خرید همراه باشید .

برای مصرف کنندگان کیفیت محصولات بسیار حائز اهمیت میباشد و حرف اول را میزند حال یک محصول ظروفی به نام آرکوپال وارد بازار شده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، اما همانطور که متوجه شدید سرویس آرکوپال با آیروپال فرق میکند

تفاوت آرکوپال و آیروپال چیست ؟

ظروف آرکوپال و آیروپال

در واقع ظروف آرکوپال و آیروپال از نظر جنس هیچ تفاوتی باهمدیگر ندارند و یکی هستند و تنها تفاوت آنها نام شرکت و کشورشان میباشند .

در ابتدا شرکتی فرانسوی این نوع ظروف را روانه ی بازار کرد و در ابتدای نام این شکل کلمه ی ارک وجود داشت از این روی تصمیم گرفتند نام ظروف اوپالی که توسط این شرکت ساخته شود آرکوپال باشد .

حالا سوال پیش میاد که آیروپال چیست؟

در اصل باید بگوییم که نام اصلی این ظروف اوپال میباشد اما از انجا که در ابتدا آرکوپال نامیده شدند و وارد بازار شدند با همین نام سرزبان ها ماند ایروپال ها ظروفی اوپالی که توسط برند های گوناگون در ایران ساخته میشود و نام آن ایروپال میباشد در واقع در زبان انگلیسی از اولین حروف کشور ایران که همان ” ا ” میباشد ، به منظور پیشوند آی را به ابتدای اوپال اضافه کرده اند و آیروپال را ساختند .

جنس ظروف اوپال چیست؟

حالا که متوجه شدیم این ظروف در اصل اوپال نام دارند شاید برایتان سوال باشد که جنس این ظروف اوپال چیست؟

در حقیقت جنس این ظروف ترکیبی از دو جنس چینی و شیشه هستند و مواد اولیه این دو جنس را در دمای بسیار بالایی با یکدیگر ترکیب میکنند و سپس مواد اولیه ی آن را به وجود می آورند ، و اینکه از این ظروف حتی در مایکروویو و مقاومت خوبی در برابر حرارت دارند .

ارکوپال ایرانی بهتره یا خارجی ؟

در حقیقت هر دو مورد این محصولات باکیفیت هستند و بیشتر انتخاب شما بستگی به سلیقه و میزان بودجه ی شما دارد و تنها تفاوت آنها تنوع قیمت و طرح های ظاهری انها میباشد و در اخر اگر بخواهیم بهترین مارک های آرکوپال و آیروپال معرفی کنیم میتوانیم به مقصود ، پارس اوپال ، آذین اوپال اشاره کرد که جزو برند های ایرانی میباشند .

امیدوارم که این پست برایتان کاربردی واقع شده باشد ، اگر تجربه و یا نظری در زمینه ی خرید ظروف آرکوپال دارید  باما درمیان بگذارید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا